Концепція кафедри
 
       
      
Кафедра  менеджменту створена у 1994 році наказом ректора Полтавського  кооперативного інституту № 73 від 17.11.1994 року як спеціальна випускаюча  кафедра на факультеті економіки та менеджменту.
 Концептуальна основа створення  і діяльності кафедри визначається необхідністю розвитку наукового та освітнього  напрямів, орієнтованих на підготовку висококваліфікованих фахівців з  менеджменту в різних сферах бізнесу.
 На кафедрі розроблена  модель фахівця, в якій визначено вимоги до випускника через такі позиції:
  - Професійна компетентність (поєднання теоретичних       знань і практичної підготовки, здатність здійснювати всі види професійної       діяльності, що визначені освітнім стандартом з фаху);
- Комунікативна готовність (володіння діловою та       літературною письмовою та усною мовою, знання психології та етики       спілкування, володіння навиками управлінської діяльності);
- Розвинена здатність до творчих, креативних       підходів у вирішенні професійних завдань, вміння орієнтуватися у       нестандартних ситуаціях та умовах, аналізувати проблеми, ситуації,       завдання, а також розробляти план дій, готовність до реалізації дій;
- Стійке, усвідомлене, позитивне ставлення до своєї       професії, прагнення до постійного особистісного та професійного       удосконалення;
- Розуміння тенденцій і основних напрямів розвитку       менеджменту та менеджмент-освіти.
Концепція діяльності кафедри базується  на Концепції освітньої діяльності ВНЗ Укоопспілки «Полтавський університет економіки  і торгівлі» підготовки фахівців з напряму "Менеджмент" та зі  спеціальностей 7.03060101, 8.03060101 «Менеджмент організацій і  адміністрування» за освітньо-кваліфікаційними рівнями бакалавр, спеціаліст,  магістр та Концепції управління якістю освітньої діяльності Полтавського ВНЗ  Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі».
 Концепція діяльності  кафедри передбачає вирішення таких головних завдань:
  - Підготовка менеджерів, здатних забезпечити       ефективне використання сучасних технологій управління в діяльності       організацій з метою розвитку їх конкурентних переваг;
- Створення нових спеціальностей за рахунок       поглибленої теоретичної та практичної підготовки фахівців з актуальних       напрямів менеджмент-освіти і формування відповідного навчально-методичного       забезпечення;
- Навчання студентів всіх факультетів ВНЗ Укоопспілки       «Полтавський університет економіки і торгівлі» основам менеджменту з       урахуванням особливостей подальшого використання одержаних знань і навичок       залежно від обраної спеціальності і формування відповідного       навчально-методичного забезпечення;
- Постійне підвищення якості та ступеня       задоволеності в освітніх послугах;
- Удосконалення системи і методів викладання       управлінських дисциплін;
- Активний пошук і розробка ефективних технологій       навчання та виховання;
- Забезпечення єдності освітніх та наукових       процесів в галузі менеджменту організацій і адміністрування;
- Подальша розробка концепції і стратегії       менеджмент-освіти;
- Створення умов для реалізації потреб всіх хто       навчається в інтелектуальному, професійному, культурному та моральному       розвитку;
- Підготовка наукових і педагогічних кадрів, які       відрізняються високою професійною компетентністю, загальною культурою;
- Залучення студентів до науково-дослідної       діяльності;
- Удосконалення навчального процесу через       використання інформаційно-інноваційних технологій та сучасних технічних       засобів навчання.
Основними сферами діяльності кафедри є:
  - Навчально-виховна діяльність (організацій       навчально-виховного процесу і підготовка студентів, додаткова освіта);
- Наукова діяльність (організація процесу наукових       дослідження з актуальних питань теорії і практики менеджменту, підготовка       аспірантів та популяризація наукових знань через проведення       науково-практичних конференцій, семінарів і публікацію наукових збірників       і монографій);
- Методична діяльність (підготовка підручників, навчальних посібників та  інших навчально-методичних матеріалів). 
 
       
      